Tuesday, February 28, 2012

SPACE of DIGNITY

Tempat tinggi sememangnya memberikan suatu perasaan yang sangat menenangkan. Bila berada di tempat seperti itu, baru aku teringat…..suatu masa dulu…………

Mase kecik2, atas pokok adalah antara tempat landing peberet aku….mase ade kt atas pokok tu, memang aku ade ase sesuatu yang pelik, tapi aku sendiri x taw pe bende tu .....maklumlah~~mase tu blom cukop umo lg…..

skang..aku telah di temukan dgn tmpat yang hampir serupa dengan keadaan diatas pokok tadi.

~ROOFTOP~

baru skarang aku mula faham akan perasaan yang pernah aku lalui suatu ketika dahulu.

perasaan itu sememangnya sangat diperlukan oleh setiap insan.

Tp keadaan disini agak berdeza, klau dulu mase kat atas pokok aku cme akan dngar suare2 rakan sepermainan yang menjerit, melolong, gelak ketawa………..menangis

Dan hanya melihat mereka berlari, terloncat-loncat, jatuh, kejo-mengejo………………bergaduh

..................Kat sini~sekarang nie………….

aku hanya dpt mendengar bunyi yang membinasakan..deruman enjin yang membosankan……dan aaaaaarrrrrrrrrrhg!!! Bas Seranas pun lalu…………

Sambung balik~~

Ape yang dapat aku lihat disini hanyalah puluhan besi yang bergerak, tasik yang keruh, dan tumbuhan batu yang hampir memusnahkan dedaun yang menghijau..

Angin agak kuat skng nie…

Walaupun ada kekurangan pada tempat ini, ianyan tetap memberikan aku perasaan yang sama semasa berada di atas pokok….malah disini aku dapat berfikir tentang banyak perkara yang mungkin aku tak dapat fikirkan di tempat lain..

Dan aku terpandang akan suatu panorama yang cantik!!


banyak perkara yang membebankan terasa kurang apabila berada ditempat seperti ini..

WASSALAM....


p/s: aku taip ini kelmarin, tp x sempat nk post sbb terlalu buzzy....

No comments:

Post a Comment