Friday, February 10, 2012

COBAaN!!!

Assalamualaikum…..

Hari nie aku nak merepek lagi….sape nak taw pe yg nak aku merepekkan…emmmm…kne la bace…HARUSLAH kaaaaaaaannn….=_=

Dalam hidup aku nie tak banyak bende yang best2…contohnye mcm satu ari nie~~


plannye pagi2 nak gi Sg. Besar (walaupun takde sungai yg besar kat situ), peh tu nak g jumpe klasmet mase Form6 dulu (kebetulan ade bday-gurl plak), peh tu gi umah kak A-an, peh tu jumpe Jannah (yg nie cun) hahahahaha ...





tapi...... masalah timbul bile ABAH bawak kunci kete gi meNGOPI kt kdai pepagi tu…adus!!



Seterusnye, aku pun dengan rase serbe salahnye~~

lalu menalipon la akan sahabat baik yg tengah menunggu aku tak kunjung tiba…eceh!!mcm madah dahulu kale le pulok…

Dah tu aku kabo le kt dye pashye kunci kete xde…penyudahnye kami pon pegi la bedue nek moto AJAIB beliau. Tak jd gi Sg. Besar pun…tros je g Simpang 4….

Mase OTW nk g tu..tetibe je sahabat aku nie dok tunjuk2 kt suatu jalan yg sangat aku KENAL dan tak akan aku LUPE!!!

*seperti jalan berpuake!!

sesampainye kami di Simpang 4, konon2nye nak cari cake, tapi xde~~

…gi plak Hutan Melintang…ADE!! Happy Angle kabo kome..peh tu, *kating2 duit ngan sahabat aku tu, beli le kek satu..ktowang jumpe kat KFC "Hutan" tu…

Cume sembang2 kosong…pastu tibe la masenye utk seleberet beday membe ktowang nie…aku pn KONON-KONONnye bwk kek klua dr blakang sambil nyanyi

~~Happy besday to u~Happy besday to u~~…….sampai ayat last skali aku tersalah sebut name…hadoi~

*aku harap takde yg perasan

Lepas selesai ngan klasmet,aku ngan sahabat aku tu pun dgn senang hatinye bawak moto tros je menuju ke sabak…singgah mejid jap….pastu ktowng gi CC….perang punye perang,hari pun petang…

Ingtkan nk tros balik…tetibe sahabat aku sekor nie nk on9 la pulak….lepak plak kt fud-kod (kat cni dipangil Benting)

Lalu kami pun besembang la lagi…

Pastu sahabat aku pun teringat la yg kami LUPE BANYAK PERKARE!!!

Pertama: LUPE gi umah kak A-an…Ke-2: LUPE gi jumpe Jannah…Ke-3: ….emmmm…lupe la pe nak tulis, hahahaha:-p

Petang tu banyak bende yg bermain dlm pale otak aku nie..banyak bende gak yg aku nk cakap….tp tak terkeluo…hurmmmm..nasib-nasib~~

...Alhamdulillah, hari tu dapat aku akhiri tanpa sabarang kecederaan…


~WASSALAM~

No comments:

Post a Comment