Tuesday, February 14, 2012

..................Aku Selalu Lupe!!

Ape yang aku taw, aku mmg memilih kawan.....................
Tp, aku x pernah segan nk menyape org.....bley kate aku nie MESRA ALAM la gak.

banyak bende yg slalu aku buat, aku lakukan ikot suke aty aku je...dan pe yg aku ase btoi........
kerana itu, aku selalu wt org len sket aty.....tp, bkn mksd aku nk saketkan aty sesape.......


.............dan masa terus berlalu............
~pelbagai pengalaman membuat aku lebih dewasa~
..........peredaran masa..........
~membuat aku berfikir dgn lebih matang~


seorang SAHABAT menjadi tempat rujukan dan memahami hampir setiap permasalahan TERAMAT berguna dalam kehidupan aku sebagai MANUSIA MUDAH LUPA!!!


kehidupan baru aku mulakan dengan mencipta watak yang baru.............berfikir menggunakan HOTAK sebelum membuat sebarang tindakan....setiap tindakan itu harus bersesuaian dgn situasi sekeliling..


tp, setiap manusia punya pendapat yg berbeza~~tak mungkin aku sentiasa dapat memenuhi setiap kemahuan masyarakat sekeliling..

berpesan utk diri sendiri~~TAK SEMUA YANG KAU LAKUKAN AKAN DAPAT SOKONGAN~~


seseorang pernah berharap supaya aku lebih bersabar dgn setiap perkara yg tidak langsung aku suka...

penyelesaian yg terbaik wt mase skang adalah melupakan setiap permasalahan yg terjadi......tp, mampu ke aku lupakan bende cm tu??
~~BERFIKIR~~



ada pandangan tragis terhadap usaha yg aku lakukan untuk membuat org lain lebih mudah....tp knp perlu terjadi perkara sebegitu??persoalan yg cuba aku rungkaikan menggunakan KEPALE HOTAK aku nie....
~~TIADA JAWAPAN JITU~~


siapa yg mahu menanggung bebanan sebegini...........pasti tiada!! kesalahan ini pasti akan ditundingkan kepada pihak lain!!!

jadi, perlu ke fikirkan sangat kesenangan org lain jika suatu masa nanti aku sendiri akan peroleh kekesutan???
~~MASIH MENCARI KEPASTIAN~~



WASSALAM...

No comments:

Post a Comment