Friday, February 3, 2012

Pengalaman menDEWASAkan meMATANGkan fikiran...

khabar baik aku skarang nie...
kali ni nak story2 cket akan sukadukaPAHITMANISmasammasinMANISPEDAS dalam dunia aku dr kechik sampai sekarang..sebenonye aku sendiri pun kompius nk mule dari mane....


*48 jam seterusnye..............ok~~aku dh tahu...
aku akan mulekan cite dari "sini"....


name aku bermule dari "A" dan tamat dgn "K"..Tahun 2020, mungkin akan menjangkau 29 taon aku da idop...hehehe mude lagi aku....
TIDO sememangnye hobi pebret yang aku cube elakkan..tp....
~KITE HANYA MAMPU MERANCANG, TUHAN YANG TENTUKAN~
takdir menetapkan kau sebagai KUAT TIDO pyan....trime je laa...
(=_=)


SEMUA YANG MENCABAR~~tu mmg kesukaan dan kegilaan aku.....
~nyanyi @ karok lagu nada tinggi melangit sangat mencabar sebenarnye~


Anggun_by_BAU



mase kecik2 dulu~aku memang slalu kene buli...isk.isk...tp, jgn sampai aku mengamok je hahahaha....
*mcm HULK la plak...


zaman yang paling aku rindui...mase kecik2, ade kengkawan sepermainan..rutin harian aku..
-pagi g skola-blek tngok tv @ tido-kol 2 g skola ptg(agame)-blek main ngn memembe kt quarters guru(mak aku kerani skola dulu)....
antara geng2 yang aku ingat: -Amy -Asrap
-Aji -Naim (adik aku)
-Along -Aisyah
-Apit -Sepol (abg aku)
-*ade ramai lg yang aku x dapat nak tulis.....




~Blow Me are Kiss_GIT FRESH~



~~4:20 AM~~

mate dah mule pedih2 cket + ade rase pasir2 cket...




permainan yg menjadi peberet ktowang antaranye:- roundes~baling slipe~kejo-kejo~polis entry..
*slalunye bile main akan ade pergaduhan(kecil-kecilan)

sampai je kol 7:00~ktowang akan otometic benti men dan berambat blek umah...sampai umah aku 3 bradik akan berebut bilik ayo~haha....klau aku lambat dpt bilik ayo, aku akan gne senjate rahsie...<mandi kat paip luo> hahaha..........sangat klaka ble dikenang kembali....
lepas berebut bilik ayo, kami akan belumbe plak umh dptkan basike~utk g masjid~

bile kat masjid plak, kami akan berebut utk dapatkan mic..........

*time aku skola menengah aku skip*

skang aku dah pun blajo kat "SINI"............hidop aku semakin stabil daripada "perkara" tersebut...
tp aku x dpt lari daripada "perkara" tu sepenohnye...defak!!

hahaha.......lpe nak bagitaw...sahabat baik aku
#Mohammad Suhaimi Bin Jahuri#
kau sangat membantu bro~~thanks~~


perlajalanan idop akan diteruskan lagi....semoga aku dapat bertahan dengan DUNIE aku skang....




TAMAT

No comments:

Post a Comment