Saturday, March 24, 2012

Perlu Berubah!!! Tapi, Mampu ke??

salam semua....

Kitab Ter-faktab (fucked up) telah usai aku faktabkan dalam satu hari, dan aku cuba untuk mengfaktabkan sedikit sebanyak pengisiannya didalam kamus hidup aku agar perkara yg sangat faktab itu dapat aku rungkaikan dengan menggunakam intonasi fikiran aku sendiri...

sangat banyak persoalan yg diajukan oleh minda kosong aku ini pabila Kitab Terfaktab tiba pada mukasurat terakhir tanpa aku pasti apa jawabnya bg persoalan itu...

banyak juga jawapan yg aku dapat.....tp, tiada persoalan bg jawapan yg aku peroleh..

kesimpulan-kesimpulan kecil~~pelbagai yg dpt aku rumuskan dari Kitab Terfaktab...


dalam kehidupan yg serba nais ini pastinya akan tercetus pelbagai masalah. tak kira besar atau kecil. melibatkan individu lain . masyarakat . keluarga . atau DIRI SENDIRI .


No comments:

Post a Comment